| دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 156 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 42 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 42 صفحه
مرکز آموزش و پژوهش صنایع ایران نمایندگی خراسان شرکت مخابرات خراسان رضوی استاد راهنما : زمستان 87 فهرست مطالب عنوان بخش اول : تاریخچه شرکت مخابرات و چارت سازمانی طرح جامع مشترکین 3 شرح وظایف 10 بخش دوم : توضیحی بر قسمت بررسی حسابها و فرم های مربوط فرم های مربوط 12 بخش سوم : شرح عملیات اداره موجودی کالا شرح عملیات 14 برگشت کالا به انبار 18 خرید 27 چرخه ورود و خروج کالا به انبار 38 حواله انبار 39 تاریخچه شرکت مخابرات خراسان اولین مرکز تلفن استان خراسان در شهر مقدس مشهد با نصب 70 شماره تلفن مغناطیسی در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سالهای 1298 لغایت 1357 تعداد مرکز خودکار تلفن شهری 9 مرکز افزایش یافت.
طی برنامه پنج سال اول با راه اندازی 29 مرکز ,مجموع مراکز تلفن استان به 95 مرکز رسید.
مطابق با برنامه توسعه پنج سال دوم تاسیس 139 مرکز تلفن جدید پیش بینی شد که طی برنامه پنج سال دوم تعداد مرکز تلفن شهری به 252 مرکز افزایش یافت.
شایان ذکر است کلیه عملیات نصب و راه اندازی مراکز اعم از کم ظرفیت و پر ظرفیت توسط پرسنل استان صورت گرفته است.
در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد تلفنهای منصوبه استان خراسان 64747 شماره بوده است و با بر نامه ریزیهای بعمل آمده طی برنامه اول7124 14شماره در سطح استان نصب شده است.
عملکرد نصب سوئیچ از ابتدای برنامه سوم به میزان بیش از 417000 شماره می باشد که با نصب های انجام شده طی سال 1381 منصوبه استان به تعداد کل 1146972شماره افزایش یافته است.
طرح جامع مشترکین مخابرات به عنوان یکی از شاخص ترین ارکان نظام مدیریت استراتژیک کشور در راستای تحقق و پیاده سازی برنامه های جامع، یکی از پیشگامان پیاده سازی، سرویس دهی و خدمت رسانی به مشتریان محسوب می شود و در این راستا شرکت مخابرات خراسان با بکارگیری فناوری نوین و زیر ساخت قوی و وسیع شبکه ای می تواند بعنوان متولی ساختار ارتباطی کشور گامهای اساسی در جهت نیل به MISSION و VISION شرکت و اهداف بلند مدت خدمت رسانی بردارد به گونه ای که با شناخت نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدات، رضایت مشتریان را با عنایت به طرح تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری) در پی داشته باشد و این امر ارتقاء کیفی و کمی تکنولوژی و دانش به روز در سیستمهای سخت افزاری و نرم افزاری را سبب خواهد شد.
یکی از وظایف مهم شرکت مخابرات سرویس دهی به مشترکین در مراکز تلفن شهری به صورت سریع و دقیق است به نحوی که مشتریان می توانند از لحظه ورود (متقاضی) تا پیوستن به خانواده مخابرات (مشترک) کلیه مراحل و عملیات لازم را جهت ثبت نام تا دایری از طریق سیستمها و با مراجعه به یک مرکز یا دفتر در تمام سطح شهر به طور مکانیزه طی نمایند.
با توجه به وجود سیستمهای مکانیزه متعدد در زمینه های مشترکین، متقاضیان و واگذاری خطوط که بعضا با FOXPRO نوشته شده بودند و پشتیبانی مناسبی نیز نداشتند اداره خدمات رایانه ای در زمستان 1378 بر آن شد تا پروژه ای را در قالب طرحهای جامع، به نام طرح جامع مشترکین در شرکت مخابرات خراسان شروع نماید و تیمی متشکل از کارشناسان این اداره کار را بر روی آن شروع
| دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 579 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 156 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 156 صفحه
دانشکده کشاورزی گروه کشاورزی (گرایش گیاهان دارویی) گزارش کارآموزی دوره کاردانی موضوع : اسانسگیری استاد راهنما: سرپرست کارآموزی: نگارش : زمستان 1384 «فهرست مطالب» عنوان صفحه مقدمه 1 معرفی 3 گیاه 4 1- اوکالیپتوس 5 2- اکلیل 20 3- بابونه 36 انواع بابونه 53 بابونه کبیر 54 بابونه رسمی 66 بابونه وحشی 72 بابونه رومی 83 بابونه زرد 89 فصل دوم 91 اسانسها 92 تقطیر ساده 101 شیمی اسانسها 105 آشنایی با انواع مبرد 110 انواع کلونجر 112 تقطیر با بخار آب 125 تقطیر با آب و بخار 128 سوکسله 129 اسپکتروفتومتر 130 بازیافت کلروفرم 137 کاربرد اسانس 140 عوارض جانبی 144 جدول کارهائی که در این دوره انجام شده 147 منابع مقدمه معلوم نیست دقیقا از چه زمانی گیاهان به عنوان دارو مورد استفاده انسان قرار گرفته اند.
مسلما اطلاعات مربوط به اثرارت و خواص داروئی گیاهان از زمانهای بسیار دور به تدریج بدست آمده، سینه به سینه منتقل گشته، به طور ضمنی با آداب و سنن قومی نیز در آمیخته، سرانجام با زحمت زیاد و از طریق تجربه های مدید اهم اثرات و خواص آنها در اختیار نسلهای معاصر قرار گرفته است.
طبق برخی سنگ نبشته ها و شواهد دیگر به نظر می رسد مصریان و چینیان در زمره اولین جمعیتهای بشری بوده باشند که فراتر از بیست و هفت قرن قبل از میلاد مسیح از گیاهان داروئی به عنوان دارو استفاده برده و حتی برخی از گیاهان را برای مصرف بیشتر در درمان دردها کشت داده اند.
مردم یونان باستان خواص داروئی برخی از گیاهان را به خوبی می دانسته اند.
بقراط حکیم بنیانگذار طب یونان قدیم و شاگرد وی ارسطو و دیگران برای استفاده از گیاهان در درمان بیماریها ارزش زیادی قائل بوده اند.
آنها علاوه بر استفاده از گیاهان یونان، از گیاهان کشورهای دیگر هم استفاده می برده اند.
بعد از اینان، یکی از شاگردان ارسطو به نام «تئوفراست» مکتب «درمان با گیاه» را بنیانگذاری کرد.
پس از آن «دیوسکورید» در قرن اول میلادی مجموعه ای از 6000 گیاه داروئی با ذکر خواص درمانی هر یک را تهیه و به صورت کتابی درآورد که این کتاب بعدها سرآغاز بسیاری از مطالعات علمی در زمینه گیاهان مذکور گردید.
طوری که مثلا «جالینوس» پزشک معروف یونانی در کارهای خود به کتاب «دیوسکورید» استفاده کرده است.
در قرن هشتم تا دهم میلادی دانشمندان ایرانی؛ ابوعلی سینا؛ محمد زکریای رازی و دیگران به دانش «درمان با گیاه» رونق زیادی دادند و گیاهان بیشتری را در این رابطه معرفی کردند و کتابهای معروفی چون «قانون» و «الحاوی» را به رشته تحریر درآوردند.
بعد از آن درمان با گیاه همچنان دنبال گردید.
در قرن سیزدهم «ابن بیکار» مطالعات فراوانی در موردخواص داروئی گیاهان انجام داد و خصوصیات بیش از 1400 گیاه داروئی را در کتابی که از خود به جان گذاشته، یادآور شد.
پیشرفت اروپائیان در استفاده داروئی از گیاهان در قرن هفده و هجده ابعاد وسی
| دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 72 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 111 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 111 صفحه
عنوان گزارش : مدیریت کارعملی در آموزشگاه نام استاد : نام پژوهشگر: م دلیل تحقیق : آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه آموزشی مدیریت-معاونت و .
.
.
امکانات آموزشی و فرمهای آموزشی و آشنایی با آموزش تحصیلی راهنمایی در آموزشگاه عناوین صفحه تشکر و قدردانی مقدمه سر آغاز - نام موسسه -عنوان رساله - محل تحقیق - تاریخ فهرست مطالب بخش اول : مشخصات کلی آموزشگاه بخش دوم : مدیریت بخش سوم : معاونت بخش چهارم : دفتر داران-بایگان بخش پنجم : دبیران سر گروه بخش ششم: امور پرورشی بخش هفتم: آموزگاران و همکاران بخش هشتم : ارکان و شوراهای مدرسه بخش نهم : انجمن اولیا و مربیان بخش دهم : ارزشیابی بخش یازدهم : مشاوره بخش دوازدهم : خدمتگزاران بخش سیزدهم : سرایدار بخش چهاردهم: پیشنهادها- محدودیت ها- مصاحبه بخش پانزدهم : منابع و مآخذ بخش شانزدهم : بیوگرافی محقق صفحه ضمائم – اردوها – مسابقات علمی بسمه تعالی تشکر و قدردانی احتراما، بدین وسیله از تمام کارکنان محترم مدرسه راهنمایی دخترانه مهدیه اعم از مدیر و معاونین – مربیان پرورشی – متصدیان آزمایشگاه و کتابخانه و دفتر داران و دبیرانی که مرا در تحقیق کار عملی در موسسه یاری بی شائبه نمودند کمال تشکر و قدردانی و سپاس را دارم و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق برای کلیه کارکنان مدرسه راهنمایی مهدیه دارم.
مقدمه : تعریف آموزش و پرورش دوره راهنمایی تحصیلی: دوره راهنمایی تحصیلی پس از دوره ابتدایی (مرحله اول تعلیمات عمومی) آغاز میشود و مرحله دوم تعلیمات عمومی به شمار می رود معمولا گروه سنی یازده تا سیزده ساله در این دوره تحصیل می کنند.
علت نامگذاری مرحله دوم تعلیمات عمومی به نام دوره راهنمایی تحصیلی وارد شدن مفهوم راهنمایی در آموزش و پرورش و لزوم توجه به تفاوتهای فردی و فراهم کردن شرایط بهره برداری صحیح از استعدادهاست که در همه سطوح تعلیمات رسمی باید مورد توجه قرار گیرد.
انتخاب رشته تحصیلی مناسب از موارد مهمی است که باید به آن در این دوره بیشتر توجه شود بنابراین مدارس راهنمایی تحصیلی عبارتند از مراکزی که با اجازه وزارت آموزش و پرورش برای تربیت نوجوانان یازده تا سیزده ساله برای تحقق اهداف این دوره تاسیس میشوند و در آنها علاوه بر افزایش معلومات و توجه به رشد بدنی، عقلی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی نوجوانان، خدمات راهنمایی و مشاوره نیز ارائه میشود.
دوره راهنمایی تحصیلی دوره انتقال از محیط ساده مدرسه ابتدایی به محیط پیچیده تر مدارس متوسطه است دوره ای که انتقال از کودکی را به اواخر نوجوانی و جوانی بر عهده دارد و نسبت به دوره ابتدایی از نظر تنوع دروس و تنوع دبیر تفاوت دارد .
از این رو توجه خاص به این دوره و ایجاد و توسعه مراکز تربیتی برای اجرای برنامه های تدوین شده ضرورت دارد.
در طرح اصلاح نظام آموزش و پرورش ایران در سال 1344 دوره ابتدایی 5 سال اعلام شد بعد از آن دوره با نام دوره تحصیلی راهنمایی به مدت سه سال اعلام شد اهداف آموزش و پرورش دوره راهنمایی تحصیلی در دو حیطه شناختی و عاطفی در شورای تغییر نظام آموزش و پرورش در سال 1374 تعیین شده است.
که در این دو حیطه شناختی
| دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 88 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 35 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 35 صفحه
معرفی مکان کارآموزی: سرپرست کارآموزی: آدرس: کرج – بلوار طالقانی – روبروی دادسرای عمومی – ساختمان 55 طبقه اول گروه مهندسین برج سازان.
مکان کارآموزی دارای سه اتاق سه کامپیوتر هر کامپیوتر مربوط به یک اتاق در اختیار مهندسین 1- مهندس قنبری 2- مهندس خالصی 3- مهندس اکبری.
این شرکت مربوط به کارهای معماری، عمرانی، طراحی واحدهای مسکونی اداری تجاری بود.
این شرکت از طریق یکی از کارمندان دانشگاه ابهر به من معرفی گردید.
از تاریخ 6/7/84 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر کارم را شروع کردم و در تاریخ 28/10/84 به اتمام رسید.
که مهندسین این شرکت در بالا رفتن سطح معلومات و یافته های جدید در مورد کارهای معماری و انجام کارهای قانونی ساخت یک بنا و .
.
.
خیلی مثمرثمر بودند.
مقدمه از بدو خلقت موجودات، جانوران مختلف به منظور حفاظت خود از بلایای طبیعی و درندگان در پی پیدا کردن مسکن برآمدند.
در طی میلیونها سال تنها انسان به فراخور طبیعت ضعیفتر و خصلت برتر خود، غارها و بلندای درختان را ترک کرد و ساختمان سازی در سطح زمین را تجربه نمود.
سپس تجارب خود را به فرزندانش منتقل کرد.
سالهای متمادی طول کشید تا بنایان به عنوان طبقه ای برگزیده، به خلق شاهکارهای ابدی دست زدند که بیانگر تمدنهای پر قدرت زمان خویش هستند.
در معماری امروز باید از مهارتها و تخصصهای مختلف موجود بهره گرفت تا نتیجه بهتری بدست آید و کیفیت و کمیت کار معماری را افزایش دهد.
کارهای اداری دفتری: تایپ نامه های مربوط به شرکت در مناقصه (word).
مرتب کردن کلیه نقشه های مربوط به نقشه های سالهای گذشته و امسال.
انجام کارهای اداری (رفتن به بانک – ادارات (شهرداری) به شرکتهای که شرکت با آنها همکاری می کرد.
تصحیح دوباره نقشه های طراحی شده.
استفاده از کتابهای کتابخانه و نقشه های موجود.
استفاده از کامپیوتر در مورد نقشه.
مهر زدن نقشه های آماده.
تحویل نقشه های آماده به افراد مربوط.
بازدید از ساختمان.
طرح و محاسبه قطعه های خمشی: روش کشسانی (ارتجاعی) 1- علایم و اختصارات As وA سطح مقطع فولاد AD سطح مقطع یک میلگرد عرضی At سطح مقطع فولاد عرضی b عرض مقطع مستطیل و عرض بال تیر T bw عرض جان تیر Ea اساس ارتجاعی فولاد Eb اساس ارتجاعی بتن F نیرو h ارتفاع موثر مقطع ht ضخامت بال تیر T H کل ارتفاع مقطع I گشتاور لختی (ممان اینرسی) K شیب خط توزیع تنش نسبت به محور قائم Io طول دهانه آزاد IST طول دهانه محاسبه ای ITR طول واقعی تیرچه It طول محاسبه ای میلگرد تقویتی بدون احتساب طول مهاری َI طول میلگرد تقویتی با احتساب طول مهاری M لنگر خمشی n ضریب هم ارزی p بار گسترده یکنواخت در واحد سطح p بار متمرکز s لنگر ایستایی یکی از دو قسمت مقطع که توسط تار خنثی از هم جدا شده اند، نسبت به تار خنثی (با حذف بتن منقطه کششی) t فاصله فولادهای عرضی V نیروی برشی x عمق تار خنثی نسبت به دورترین تار فشاری x فاصله افقی y فاصله از تار خنثی z بازوی اهرم و زوایا تغییر شکل نسبی تغییر شکل نسبی فولاد کششی تغییر شکل نسبی فولاد فشاری تغییر شکل نسبی بتن کششی تغی
| دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
| فرمت فایل | zip |
| حجم فایل | 1130 کیلو بایت |
| تعداد صفحات فایل | 7 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 7 صفحه
بسمه تعالی گزارش کار کارگاه ماشین ابزار 2 فرایند ساخت دستگاه گردو شکن مراحل ساخت قسمت پیچ: 1)ابتدا میله ای با جنس آلومنیوم و قطرMM 20 انتخاب می کنیم سپس دو طرف آن را به وسیله دستگاه ماشین تراش، تراشیده و طول آن را بهMM 115 می رسانیم.
2)به وسیله دستگاه ماشینِ تراش، پله تراشی با عمق MM2 وطول MM42 را، در قطعه شروع می کنیم.
این کار را تا زمان رساندن قطر میله به اندازه MM16 وطول MM42 ادامه می دهیم.
3)به اندازه قطر تیغه کوچک، شیاری از لبه پله زده تا فاصله ای میان آجهای پیچ و پله که در مراحل بعد، در کار ایجاد می کنیم، بوجود آید.
4)قطعه کار را به روی دستگاه محکم کرده با استفاده از تیغه مخصوص پیچ تراش بر روی قطعه، زوه های پیچ را تعبیه می کنیم.
5)سر قسمت A پیچ را با استفاده از مته خزینه سوراخ 6)قطعه کار را باز کرده آن را با کمک کهنه و پارچه، برای جلوی گیری از زخمی شدن کار بر روی گیره می بندیم.
7)با کمک حدیده پیچ ایجاد شده در میله را هموار و صیغلی می کنیم.
توجه شود در همین کار حتما اولا حدیده کاری باید همراه با روغن کاری انجام پذیرد، ثانیا حدیده هنگام سوار سدن بر روی سر پیچ، با افق زاویه صفر درجه بسازد تا از ایجاد راه دیگری در پیچ جلو گیری شود، ثالثا حدیده کاری باید به صورت 180 درجه به سمت راستگرد و 90 درجه به سمت چپ گرد به (صورت عکس) انجام پذیرد.
8)قطعه کار را باز کرده و دوباره بر روی دستگاه تراش می بندیم، این بار شیاری به فاصله MM30 از کف قسمت B به طولMM 30 به عمق MM1 بر می داریم.
9)تیغه را تعویض کرده و بر روی سوپورت،غلتک های آج زن را می بندیم.
دور دستگاه را کند کرده و بر روی اتومات قرارداده تا لبه شیار را سنگ بزند.
10)تیغه را تعویض کرده، تیغه از قبل آماده را که سر آن به شکل است بر روی دستگاه بسته، نوک تیغه را بر قسمت Bپیچ مماس و تا پیش روی نوک تیغه تا وسط پیچ کار را ادامه می دهیم.
مراحل ساخت قسمت مهره: 1)مهره را به وسیله یک تسمه برای ایجاد لنگی در کار و سوراخ کاری مهره به مختصاتY=0،X-5 در مهره، به سه نظام می بندیم.
تسمه را به حالت قائم به طرف زمین نگه داشته، سپس تیغه متصل به سپورت را به زاویه حدودا 30 درجه به مهره نزدیک می کنیم.
هدف از انجام این عملیات زدن خط راهنمای عرضی و طولی برای اجرای مراحل بعد است.
2)با نزدیک کردن سوپورت از مرکز مهره تابه انتهای مهره خطی کاملا صاف راباعمق بسیار بسیار کم در کار ایجاد می کنیم سپس از امتداد همان خط، خط دیگری را به طول قطعه ایجاد می کنیم.
3)در این مرحله به کمک مته خزینه در قعطه کار سوراخی برای ادامه مراحل سوراخ کاری ایجاد میکنیم سپس مته خزینه را با مته 12 تعویض کرده، تاانتهای مهره راسوراخ می کنیم.
4)همین کار را با مته های شماره 18،16 نیز انجام می دهیم.
سپس سه نظام مرغک را باز کرده مته 22 را بر روی آن سوار کرده،دور دستگاه را کاهش نیز کاهش می دهیم.
5)این مراحل را بامته های 40،37،35،32،28،24 و42 ادامه میدهیم تا به قطر مطلوب برسیم.
6)کار راباز کرده بر روی گیره دستی طوری می بندیم که خطی که قبلا بصورت طولی بر روی کار ایجاد کرده بودیم با دهانه گیره زاویه قائم بسازد سپس