دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1061 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 11 |
در این پروژه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه ای یا ارزش ماسه ای SE در قالب فایل word در 11 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر بیان شده است:
1- نام آزمایش
2- هدف از انجام آزمایش
3- شماره استاندارد آزمایش
4- وسایل مورد نیاز آزمایش
5- مصالح مورد نیاز
6- شرح انجام آزمایش
7- محاسبات
8- جدول استخراج شده
9- نتیجه به همراه تصاویر آزمایش
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 2775 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 160 |
علائم و نشانه ها در اختلالات روانی
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 3682 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 51 |
فهرست :
مقدمه :
مدیریت کیفیت جامع یکی از کامل ترین و کارا ترین فلسفه های مدیریتی است که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد.
در دنیای امروز که از یک سو رقابت های ملی ، منطقه ای و بین المللی بسیار شدید و تنگاتنگ و از سوی دیگر تغییرات و تحولات در تکنولوژی ، نیاز بازار و ...
بسیار سریع و پر شتاب بوده مسلما تجزیه و تحلیل, شناخت صحیح و به کارگیری مباحثی از قبیل مدیریت کیفیت جامع می تواندبسیار راه گشا و موثر باشد…
مدیریت کیفیت جامع ساختار نظام یافته ای است که بر بهبود مستمر کلیه فعالیت های درونی یک سازمان تأکید می کند . هدف نهایی مدیریت کیفیت جامع بهبود کیفیت محصولات و خدمات ، از طریق بهبود منابع انسانی ، فرآیندها و تجهیزات موجود و به موازات آن کاهش هزینه های حوزه عملیاتی است .
در تعریف دیگری از مدیریت کیفیت جامع : مدیریت کیفیت جامع ، فرآیندی است که براساس آن ، مدیریت با مشارکت کارکنان ، مشتریان ، اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیت می پردازد .
تعریف کیفیت ازنظر دانشمندان
کیفیت راهی روشن برای شناسایی و حل مسائل به منظور بهبود عملکرد است. (دمینگ)
کشف آنچه مشتری میخواهد، آموزش به کارکنان برای برآورده ساختن نیاز مشتری و تحویل به موقع خدمات به مشتری (کرازبی)
کیفیت یعنی برآوردساختن نیازهای مشتری در صد در صد موار(هوگتون)
کیفیت زمانی حاصل میشود که مشتریان شما بازمیگردند اما محصولات برگشت نمیشوند. (نولمان و شانون)
فایل پاورپوینت 51 اسلاید
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 158 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 100 |
تاریخچه
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1199 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 42 |
گسترش عملکرد کیفیت
(QFD)
1- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت
در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های مشتریان می باشد.
این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا را فراهم می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.پس از شناسایی و تعیین نیازمندی های مشتریان ،نسبت به ترجمه و لحاظ کردن آن ها در نیازمندیهای طراحی اقدام شده و در طراحی این فرایند خواسته های ذهنی مشریان به زبان مهندسی ترجمه و تبدیل می شود.
توانایی ها و مزایای QFD
با وجود تمامی مشخصه های منحصر به فرد QFDو مزایای بی شمار استفاده از آن در طراحی یک محصول ،مهم ترین فواید قابل انتظار ،در صورت استفاده مناسب از آن در سطح سازمان عبارتند از :
-زمان کوتاه تر توسعه محصول
-کاهش تعداد دفعات تغییر در طر ح های مهندسی
-کاهش هزینه های اولیه معرفی محصول به بازار
-رضایت مشتریان از تامین خواسته های و نیاز ها و نیاز هایشان
-بهبود قابلیت های ساخت محصول
-ایجاد یک زبان مشترک بین واحد های مختلف سازمان
-ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای استفاده و کاربردهای آتی
و در ادامه داریم:
درک مشتری و خواسته های او
جدول ندای مشتری
سازمان دهی اطلاعات
مدل کانو
خانه کیفیت
مراحل ساختن یک خانه کیفیت
اصول دمینگ
مقایسه مدیریت شبانی و مدیریت باغبانی
تاریخچه کیفیت
ماتریس Q.F.D
فایل پاورپوینت 42 اسلاید