دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

دانلود رایگان آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه ای یا ارزش ماسه ای SE در قالب فایل word

در این پروژه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه ای یا ارزش ماسه ای SE در قالب فایل word در 11 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر بیان شده است 1 نام آزمایش 2 هدف از انجام آزمایش 3 شماره استاندارد آزمایش 4 وسایل مورد نیاز آزمایش 5 مصالح مورد نیاز 6 شرح انجام آزمایش 7 محاسبات 8 جدول استخراج شده
دسته بندی عمران
فرمت فایل docx
حجم فایل 1061 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه ای یا ارزش ماسه ای SE در قالب فایل word

فروشنده فایل

کد کاربری 19318

در این پروژه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش هم ارز ماسه ای یا ارزش ماسه ای SE در قالب فایل word در 11 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر بیان شده است:

1- نام آزمایش

2- هدف از انجام آزمایش

3- شماره استاندارد آزمایش

4- وسایل مورد نیاز آزمایش

5- مصالح مورد نیاز

6- شرح انجام آزمایش

7- محاسبات

8- جدول استخراج شده

9- نتیجه به همراه تصاویر آزمایش


دانلود رایگان دانلود پاورپوینت آسیب شناسی روانی

روان آسیب شناسی روانی آشفتگی های تفکر انواع آشفتگی های تفکر هذیان وسواس
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2775 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 160
دانلود پاورپوینت آسیب شناسی روانی

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

علائم و نشانه ها در اختلالات روانی

علائم(signs): یافته های علمی و مشاهدات بالینی
نشانه(symptoms): تجربیات ذهنی
شدت، دوام و تعدد علائم است که وجود اختلال روانی را مطرح می کند.
اختلال روانی: اختلال در فرایند ها و عملکرد های ذهنی مانند تفکر، ادراک، هیجانات، هوشیاری، حافظه، رفتارها و حرکات
آشفتگی های تفکر
تفکر: تلاش ذهنی در مواجهه با یک مساله یا مشکل
تعقل یا استدلال: حل مساله با مفاهیم و نمادهای تجربه گذشته(به طور متوالی)
تداعی آزاد: فرد هر آنچه به ذهنش می رسد بیان می کند بدون آنکه بین گفته هایش ارتباطی باشد.
انواع آشفتگی های تفکر
اختلال در نوع تفکر: مختل شدن تفکر انتزاعی بیمار
آشفتگی در جریان فکر: تغییر در سرعت و حجم فکر
اختلال در شکل فکر: نحوه اتصال افکار به یکدیگر مختل شده است.
آشفتگی در محتوای فکر: آنچه که بیمار در مورد آن می اندیشد.
1. آشفتگی در نوع فکر
به طور کلی دو حالت (تفکر انتزاعیabstract و تفکر عینی concret) را می شود مطرح کرد. تفکر انسان بالغ و بزرگسال از نوع تفکر انتزاعی است درحالیکه تفکر کودکان تفکرعینی است. در برخی از بیماریها مانند سایکوزهای عضوی و زوال عقل، افراد بزرگسال مانند عقب مانده های ذهنی یا کودکان دو باره به تفکر عینی بر می گردند.

بهترین راه تشخیص اینگونه بیماران بیان ضرب المثلهاست.
آنها نمی توانند در باره مفهوم یک ضرب المثل توضیح دهند.
همچنین این افراد در آزمونهای طبقه بندیsorting test)) و تشابهات نیز ضعیف عمل می کنند، مثل پشه، فیل و درخت از چه نظر به هم شبیه هستند
اختلال در فرم فکر
تفکر غیر منطقی و تفکر اوتیستیک اختلال در فرم تفکر بشمار می روند.
در تفکر غیر منطقی، ویژگی عمده قطع رابطه با واقعیت است. این نوع تفکر در بیماران اسکیزوفرنیک در بالاترین سطح دیده می شود.
تفکر اوتیستیک؛ در تفکر در خود مانده، موضوع تفکر بیش از حد خصوصی و مربوط به دنیای خود فرد، اشتغالات ذهنی، خیال ها، توهم ها و هذیانهای او هستند که بعد از قطع رابطه با واقعیت پدید می آیند. این حالت در سندرم اوتیسم کودکان هم دیده می شود، البته تفاوتهایی نیز دارد.
و در ادامه داریم:
اختلال در جریان فکر
آشفتگی در شکل فکر
انواع آشفتگی در محتوای فکر
هذیان
انواع هدیان
وسواس
انواع وسواس
اختلالات درک
توهم
انواع توهم
عاطفه
اختلالات خلق
افسردگی
اختلال دو قطبی
اختلال سیکلوتیمیک
دوره مانیک
دوره هیپومانیک
حافظه
توجه
هشیاری
فایل پاورپوینت 160 اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

کیفیت مدیریت مـدیـریت کیفیـت جامع ابعاد کیفیت مدیریت کیفیت فراگیر
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3682 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

فهرست :

مقدمه
تعریف کیفیت و نظر دانشمندان
ابعاد کیفیت
مدیریت کیفیت
سیستم مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت فراگیر

مقدمه :

مدیریت کیفیت جامع یکی از کامل ترین و کارا ترین فلسفه های مدیریتی است که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد.

در دنیای امروز که از یک سو رقابت های ملی ، منطقه ای و بین المللی بسیار شدید و تنگاتنگ و از سوی دیگر تغییرات و تحولات در تکنولوژی ، نیاز بازار و ...

بسیار سریع و پر شتاب بوده مسلما تجزیه و تحلیل, شناخت صحیح و به کارگیری مباحثی از قبیل مدیریت کیفیت جامع می تواندبسیار راه گشا و موثر باشد…

مدیریت کیفیت جامع ساختار نظام یافته ای است که بر بهبود مستمر کلیه فعالیت های درونی یک سازمان تأکید می کند . هدف نهایی مدیریت کیفیت جامع بهبود کیفیت محصولات و خدمات ، از طریق بهبود منابع انسانی ، فرآیندها و تجهیزات موجود و به موازات آن کاهش هزینه های حوزه عملیاتی است .

در تعریف دیگری از مدیریت کیفیت جامع : مدیریت کیفیت جامع ، فرآیندی است که براساس آن ، مدیریت با مشارکت کارکنان ، مشتریان ، اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیت می پردازد .

تعریف کیفیت ازنظر دانشمندان

کیفیت راهی روشن برای شناسایی و حل مسائل به منظور بهبود عملکرد است. (دمینگ)

کشف آنچه مشتری می‌خواهد، آموزش به کارکنان برای برآورده ساختن نیاز مشتری و تحویل به موقع خدمات به مشتری (کرازبی)

کیفیت یعنی برآوردساختن نیازهای مشتری در صد در صد موار(هوگتون)

کیفیت زمانی حاصل می‌شود که مشتریان شما بازمی‌گردند اما محصولات برگشت نمی‌شوند. (نولمان و شانون)

فایل پاورپوینت 51 اسلاید


دانلود رایگان دانلود پاور پوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش

دانش مدیریت دانش مفهوم دانش اطلاعات بازار دانش انتقال دانش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 158 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
دانلود پاور پوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

تاریخچه

تام استوارت در 1994 طی مقاله ای در مجله فورچون، این مسئله را به شرکتها یادآوری کرد که به آنچه می‌دانند بیش از آنچه دارند (سرمایه مادی) اهمیت دهند.، یعنی به « سرمایه فکری »
پس از وی، پیتر دراکر دانش را به عنوان پایه های رقابت در جامعه فرا سرمایه باوری معرفی کرد.
اقتصاددانی به نام استنفورد پال رومر دانش را تنها منبع بی پایانی نامید که با استفاده بیشتر، حجم آن بیشتر می شود.
در 1995، دو تن از دانشگاهیان ژاپنی به نامهای نوناکا و هیروتاکا تاکه اوچی کتابی به نام «شرکت دانش آفرین» منتشر کردند که به صورت نقطه عطفی در مطالعات گسترش دانش و استفاده از آن در شرکتهای ژاپنی درآمد. در همان سال، دوروتی لئونارد بارتون کتابی به نام «سرچشمه‌های دانش» (درخصوص بررسی آخرین مطالعات مربوط به نقش دانش در تولید محصولات) به چاپ رساند.
در سالهای اخیر، کتابهای متعددی در زمینه تشویق مدیران به مدیریت دانش – بدون ذکر چگونگی انجام آن – چاپ و منتشر شده است. شرکتهایی نظیر داوکمیکال واسکاندیا و مشاورانی مانند مک کنیزی، ارنست و یانگ و مشاوران آی، بی، ام،«مدیران ارشد علمی» و «مدیران سرمایه علمی» را به استخدام در آورده‌اند تا بر سرمایه علمی شرکتها نظارت کنند. آنها به پس‌اندازها، پیشرفتها و افزایش تولید ناشی از سازماندهی علمی و مدیریت دانش اشاره داشته اند.
در شرکت دارویی سوئیسی هافمن – لاروش یک مبتکر مدیریت دانش در سالهای 94-1993، روند گسترش کاربرد داروهای جدید و مدارک پیچیده جمعی را که می بایستی به موسسه ملی دارو و مقامات سیاستگذاری اروپایی ارائه می شد تا داروی جدید مورد تایید آنها قرار می‌گرفت و به بازار عرضه می‌شد، دگرگون ساخت به دلیل ابتکار او، تایید و استفاده از داروهای جدید طی فقط چند ماه (بسیار کمتر از سابق) صورت می گیرد. این بهبود رویه باعث یک میلیون دلار صرفه جویی به ازای هر روز عدم تاخیر در کسب مجوز شد.
در 1996، پنج گروه پیشگام جراحی قلب از 5 مرکز نوین پزشکی در انگلیس، طی تجربه ای گروهی، عملیات انجام شده در اتاقهای عمل یکدیگر را مشاهده کرده و اطلاعاتی در مورد روشهای موثر خود مبادله کردند. در نتیجه، 24 درصد از نرخ مرگ و میر ناشی از عمل جراحی در زمینه رفع گرفتگی در شریانها کاسته شد و 74 مورد از مرگهای قابل پیش بینی، هرگز اتفاق نیفتاد.
مفهوم دانش
1.داده ها
داده ها، رشته واقعیت هایی عینی و مجرد در مورد رویدادها هستند. از دیدگاه سازمانی، داده‌‌ها به درستی یک سلسله معاملات ثبت شده منظم تلقی شده اند. وقتی یک مشتری وارد جایگاه بنزین شده و باک خودروی خود را پر می کند، در واقع معامله ای اتفاق افتاده که به نوعی می تواند به عنوان « داده » توصیف شود. زمان انجام معامله، حجم کالای خریداری شده و مقدار پولی که بابت آن پرداخته می شود، هر یک، داده ای خاص به شمار می آید. این داده ها، فاقد هر گونه اطلاعاتی درباره علت انتخاب این جایگاه بنزین توسط مشتری و مراجعه بعدی او هستند.
سازمانهای نوین، معمولا داده ها را در یک سامانه فناوری ذخیره می کنند
پیتر دراکر به عنوان یکی از نویسندگان معروف متون مدیریتی، یادآور شده است که اطلاعات یعنی « داده های مربوط و هدفدار »‌ به بیانی دیگر از نظر او داده ها به تنهایی «‌ مربوط » و «‌ هدفدار » نیستند.
شرکتها، مدیریت داده ها را از نظر کمی بر حسب ظرفیت، سرعت و هزینه ارزشیابی می کنند
نگهداری سوابق و بایگانی، نقطه کانونی فرهنگ داده به شمار می آید و مدیریت موثر داده ها در موفقیت آنها نقش به سزایی دارد. البته این وضعیت به دو دلیل نا درست است : اول اینکه داده ها را می توان مواد خام عناصر مورد نیاز برای تصمیم گیری به شمار آورد، البته داده ها نشانگر ربط، بی ربطی و اهمیت خود نیستند، اما به هرحال برای سازمانهای بزرگ اهمیت زیادی دارند، چرا که مواد اولیه ضروری برای خلق اطلاعات به شمار می آیند.
اطلاعات
نوعی «پیام»‌ به شمار می آید. پیام مورد نظر ما معمولا به شکل مدرکی مکتوب یا به صورت ارتباطی شنیداری یا دیداری نمود می یابد. اطلاعات از یک « فرستنده » ارسال شده و به وسیله « گیرنده » دریافت می شود.
واژه اطلاعات به معنی «شکل دادن به بینش و دید دریافت کننده اطلاعات» است. به این معنی که « تنها گیرنده می تواند مشخص کند که دریافتی های وی واقعا اطلاعات بوده و او را تحت تاثیر قرارداده است.»
ابزار
در سازمانها، اطلاعات از طریق شبکه های نرم افزاری و سخت افزاری جابه جا و توزیع می شوند، شبکه ارتباطی سخت، قسمتهای مشخص و قابل دیدن دارد : سیمها، آنتن های ارسال، آنتن های ماهواره‌ای، پست خانه ها، نشانی منازل و جعبه پست های الکترونیکی،‌نمادهای ارتباط سخت افزاری هستند. شبکه ارتباطی نرم،‌کمتر قابل رویت است.
معیارهای سنجش کمی مدیریت اطلاعات، شامل مبادلات و ارتباط می‌شود . مثلا پست الکترونیک چند مشترک دارد؟ و کاربران «لوتوس بوتز» چند نفر هستند؟ چه تعداد پیغام در مدت زمانی مشخص مبادله می‌شود؟
معیارهای سنجش کیفی، میزان اطلاع رسانی و قابل استفاده بودن اطلاعات را نشان می دهند : مثلا آیا پیغام دریافتی،‌دید جدید به من می دهد ؟ آیا این پیغام به من کمک می کند که شرایطی خاص را درک کنم،‌تصمیمی مناسب بگیرم و یا مشکلی را حل کنم ؟
به قول پیتر دراکر:‌ « داشتن ارتباط و هدف،‌ ویژگی اطلاعات است».
چند معیار مهم برای تبدیل داده ها به اطلاعات
مربوط به متنی مشخص :‌ هدف از گردآوری داده ها را می دانیم.
تقسیم بندی شده : بخشهای کلیدی و تعیین کننده داده ها را می شناسیم.
محاسبه شده : داده ها ممکن است با محاسبات ریاضی و آماری تجزیه و تحلیل شوند.
اصلاح شده : داده ها غلط گیری می شوند.
خلاصه شده : داده ها ممکن است در حجم کمتری خلاصه شوند.
معمولا محاسبات، خلاصه سازی و طبقه بندی توسط ” انسان” صورت می‌گیرد. مشکل، ‌اشتباه گرفتن اطلاعات، یا دانش، با فناوری انتقال آنهاست.!
از هنگام طرح این مسئله که « رسانه، پیام است » به وسیله مارشال مک بوهان، تا کنون که هر روزه در مورد «قدرت دگرگون ساز شبکه ارتباطی جهان» گفت و گو می شود،‌پیوسته شنیده می‌شود که که فناوری اطلاعات نه تنها روشهای ما بلکه خود ما را نیز دگرگون خواهد کرد. نکته مهم این است که هدف «رسانه» پیام نیست، هر چند که ممکن است رسانه بر پیام اثری عمیق داشته باشد. آنچه که انتقال می یابد به مراتب مهم تر از رسانه است. صرف داشتن تلفن نمی تواند تضمین کننده و حتی مشوق گفت و گویی عالی و دلخواه باشد.
و در ادامه داریم:
دانش
دانش در عمل
تجربه
آگاهی به واقعیت ( درک پیچیدگی)
داوری
قوانین سرانگشتی، شمّ و شهود
اقتصاد متغیر جهانی
همگرایی کالا و خدمات
اندازه سازمان و مدیریت دانش
شبکه های رایانه ای و تبادل دانش
بازار دانش
پیامهای بازار دانش
کاستی های بازار دانش
آسیب شناسی بازار دانش
ایجاد بازارهای دانش کارساز
نمایشگاه دانش
مزایای جنبی بازار دانش
راه کسب دانش
رمزگذاری و هماهنگی دانش
نقشه کشی و مدل‌سازی دانش
فناوری و طراحی نقشه دانش
سیاست‌شناسی و نقشه کشی دانش
مطالعه موردی، ساختار مدیریت دانش موسالتو
برخی تهدیدهای دیگر رمزگذاری
انتقال دانش
نحوه انتقال دانش
فایل پاورپوینت 100 اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاور پوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

کیفیت مدیریت کیفیت گسترش عملکرد کیفیت درک مشتری خانه کیفیت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42
دانلود پاور پوینت ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

گسترش عملکرد کیفیت
(QFD)

1- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت

•امروزه سازمان هایی در عرصه موفق تر خواهند بود که در بر آوردن نیاز ها و خواسته های مشتریان ،گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند . به تعبیر دیگر در فلسفه جدید بازار یابی یعنی مشتری گرایی،مرکز توجه ، مشتریان بوده و از دید مشتریان به مساءل نگاه میشود. این یک واقعیت انکار نا پذیر است که خواسته ها ،نیاز ها و انتظار ات مشتریان تغییر می یابد .بنا بر این ابتدا باید مشخص شود که مشتری چه می خواهد سپس در جستجو ی یا وسیله تحقق آن بر آمد .به همین دلیل ،هر روزه تکنیک های مدیریتی جدیدی در راستای کسب مزیت های رقابتی دید گاه مشتری محوری عرضه می شوند . یکی از مهم ترین تکنیک های مدیریتی و کیفیتی که امکان تعامل بین بخش های تولیدی و بازار یابی و فروش را فراهم آورده است،تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) است.

در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های مشتریان می باشد.

این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا را فراهم می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.پس از شناسایی و تعیین نیازمندی های مشتریان ،نسبت به ترجمه و لحاظ کردن آن ها در نیازمندیهای طراحی اقدام شده و در طراحی این فرایند خواسته های ذهنی مشریان به زبان مهندسی ترجمه و تبدیل می شود.

توانایی ها و مزایای QFD

با وجود تمامی مشخصه های منحصر به فرد QFDو مزایای بی شمار استفاده از آن در طراحی یک محصول ،مهم ترین فواید قابل انتظار ،در صورت استفاده مناسب از آن در سطح سازمان عبارتند از :

-زمان کوتاه تر توسعه محصول

-کاهش تعداد دفعات تغییر در طر ح های مهندسی

-کاهش هزینه های اولیه معرفی محصول به بازار

-رضایت مشتریان از تامین خواسته های و نیاز ها و نیاز هایشان

-بهبود قابلیت های ساخت محصول

-ایجاد یک زبان مشترک بین واحد های مختلف سازمان

-ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای استفاده و کاربردهای آتی

و در ادامه داریم:

درک مشتری و خواسته های او

جدول ندای مشتری

سازمان دهی اطلاعات

مدل کانو

خانه کیفیت

مراحل ساختن یک خانه کیفیت

اصول دمینگ

مقایسه مدیریت شبانی و مدیریت باغبانی

تاریخچه کیفیت

ماتریس Q.F.D

فایل پاورپوینت 42 اسلاید