دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

دانلود پاورپوینت بازاریابی همهمه ای چیست

پاورپوینت بازاریابی همهمه ای چیست

پاورپوینت بازاریابی همهمه ای چیست شامل 26 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم4146 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی
  
توضیحات کامل

پاورپوینت بازاریابی همهمه ای چیست

 

پاورپوینت بازاریابی همهمه ای چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

هر فرد به طور متوسط روزانه حدود ۵۰۰۰ پیام تبلیغاتی را مشاهده می کند که تنها شمار کمی از این پیام ها قادر به جلب نظر مخاطبان و درآمد زایی از طریق توجه آنها، هستند. بازاریابی Buzz یا بازاریابی همهمه نیز هدفی مشابه دارد. در واقع به واسطه این متد، مخاطب را با قدرت ۱۰۰ برابر و یا حتی ۱۰۰۰ برابر بیشتر از پیام های تبلیغاتی مذکور بمباران خواهید کرد! البته چنین موفقیتی را مدیون دوستان فرد مورد نظر، اعضای خانواده، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و کانال های خبری خواهید بود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاریابی Buzz چیست؟

عملکرد بازاریابی Buzz به چه شکل است؟

چگونه یک Buzz یا محرک بسازیم؟

سایر استراتژی های موثر در بازاریابی Buzz

پایان

 

عنوان :  بازاریابی همهمه ای چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی همهمه ای چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.