دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

پاورپوینت مفهوم پرسونا چیست

پاورپوینت مفهوم پرسونا چیست

پاورپوینت مفهوم پرسونا چیست شامل 39 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم4252 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی
  
توضیحات کامل

پاورپوینت مفهوم پرسونا چیست

 

پاورپوینت مفهوم پرسونا چیست شامل 39 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

«پرسونای مشتری» ابزار سودمندی است که اگر به درستی ترسیم شود می‌تواند تأثیر دگرگون‌کننده‌ای بر بازاریابی، فروش و تمامی فرآیندهای کسب‌وکار برجا بگذارد. در این مطلب با چیستی و چرایی پرسونا و هرچه که برای به‌کارگیری آن در پیشبرد اهداف خود نیاز دارید آشنا خواهیم شد.

اگر دستی بر آتش بازاریابی یا فروش داشته باشید، احتمالاً عبارت «پرسونای مشتری» کم به گوشتان نخورده است. در واقع، این از آن دسته از اصطلاحاتی است که در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در استراتژی‌های بازاریابی به دست آورده است. با این توصیف شاید تصور کنید که همه می‌دانند که پرسونا چیست، جایی نیست که از آن استفاده نشود و انگار که فقط شما از قافله عقب مانده‌اید؛ اما خبر خوب (یا بد) اینکه این‌طور نیست و هنوز هم بسیاری با مبحث پرسونا آشنایی ندارند یا به درستی از آن بهره نمی‌برند. اما طبیعتاً پیش از هر چیزی باید به اولین و مهم‌ترین پرسشی که در ذهن دارید پاسخ بدهیم:

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

پرسونای مشتری چیست؟

چرا استفاده از پرسونای مشتری اهمیت دارد؟

چطور از پرسونای مشتری استفاده کنیم؟

آیا کسب‌وکارهای بسیار کوچک هم باید از پرسونا استفاده کنند؟

چطور یک پرسونا ترسیم کنیم؟

حرف آخر

 

عنوان :  مفهوم پرسونا چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 39

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مفهوم پرسونا چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.